سوخت دیزل ژنراتور

 

سوخت دیزل به عنوان محصولی خطرناک رده بندی می شود و انبار و توزیع آن تحت یک سری قوانین قرار دارد. لطفا به قوانین محلی مراجعه فرمایید.

 

نصب دائمی معمول است تا متناسب با مخزن روزانه و مخزن ذخیره سازی اصلی است. این دو مخزن می توانند در یکی ذخیره شوند اگر نیاز سوختی  دیزل ژنراتور پایین باشد.

 

الف- مخزنی که به طور دستی پر می شود

 

ساده است که در موقع شروع به طور دستی آن را به طور چشمی چک کرد. اغلب بخشی از مونتاژ ژنراتور این مخزن متناسب با نوارها یا سنجش سطح سوخت، پرکننده، استراحت و خروجی زهکش است

 

ظرفیت مخزن مورد نیاز ممکن است بر اساس مصرف تخمینی ۰٫۲ لیتر/کیلوواتز/ساعت محاسبه شود.

 

ب- مخزنی که به طور اتوماتیک پر می شود و درون اتاق قرار گرفته است

 

این مخزن به طور اتوماتیک با پمپ الکتریکی از مخزن ذخیره سازی اصلی پر می شود. این نوع تجهیزات باید تحت یک سری قوانین باشند. باید به سیل گیر مخزن سوخت مجهز شده باشد که ظرفیت مشابه مخزن برای جمع آوری هر گونه نشتی دارد. لوله مواد تلف شده به مخزن اصلی برگردانده می شود که باید نصب شود با بخش حداقل دو برابر لوله تامین سوخت.

 

مخزنی که سوار شده است اندکی بزرگتر از میل لنگ موتور دیزل است (به استثنای مناطق پارک کردن سرپوشیده) به منظور نگه داشتن پمپ.

 

این مخزن باید متناسب با سوپاپ آتشی که از بیرون از اتاق کنترل می شود متناسب گردد.

 

برای اهداف ایمنی تامین باید به آهستگی از مخزن اصلی به مخزن روزانه حرکت کند تا هیچ سدکننده هوایی وجود نداشته باشد که ارسال آن را به مخزن روزانه آهسته کند. اگر مخزن ذخیره سازی بالاتر از مخزن روزانه قرار گرفته باشد سوپاپ اطمینان و وسیله ضدسیفون باید بر روی خط لوله مخزن روزانه نصب باشد.

 

مخزن نباید در سطحی بالاتر نسبت به lm بالای میل لنگ موتور  دیزل ژنراتور باشد. اگر سطح مخزن نباید بیشتر از یک متر در سطحی پایین تر نسبت به موتور دارای سر مکش  باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.