ظروف کاغذی یکبار مصرف

امروزه با بیشتر شدن جمعیت و درگیری های بیشتر مردم به مشاغل و کسب درآمد ، زندگی کردن و وقت گذاشتن برای مسائل زندگی و رعایت بهداشت به مراتب کمتر شده است و اگر به همین منوال ادامه داشته باشد و فکری در این زمینه نشود و رعایت برخی مسائل نادیده گرفته شود در آینده ای نه چندان دور با مشکلات بزرگتری از جمله بیماری های مختلف ، مشکلات زندگی بیشتر و ... روبرو خواهیم شد.

 جهت حل پاره ای از این مشکلات با استفاده از دانش روز و به کارگیری متخصصین در زمینه رعایت بهداشت ، اقدام به تولید ظروف کاغذی یکبار مصرف از جمله : لیوان کاغذی ، بشقاب کاغذی ، پیش دستی کاغذی و  ... نموده است.

  


ما توانسته ایم دستگاه های تولید ظروف کاغذی یکبار مصرف را با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته به بازار ارائه کنیم تا علاقمندان به راه اندازی خط تولید ظروف کاغذی نیز بتوانند پا به این عرصه گداشته و قدم کوچکی به آسانتر زندگی کردن هموطنان و رعایت بهداشت و سلامت افراد و جامعه کنند.

 لیوان کاغذی

جنس کاغذی که در تولید لیوان کاغذی بکار می رود ، نوعی از کاغذ مخصوص می باشد که در پروسه های تولید بسته بندی مواد غذایی بکار می رود.

اصولا این نوع کاغذها که در تماس مستقیم با مواد غذایی می باشند از یک طرف متشکل از کاغذ پایه یا گرماژ متفاوت و در یک طرف دیگر پوشش پلی اتیلن می باشند.استفاده از پوشش پلی اتیلن در این نوع کاغذ ها باعث می شود تا اولا اینگونه از کاغذها در محیط زیست زودتر بازیافت شوند و به محیط زیست کمترین صدمه را وارد نمایند و ثانیآ در تماس با مواد غذایی کمترین تاثیر شیمیایی بر روی آنها داشته باشند و کاملآ بهداشتی باشند.همچنین باعث جلوگیری از انتقال رطوبت مایعات به سطح بیرونی لیوان کاغذی می شوند.

گرماژ این کاغذ مصرفی در تولید لیوان کاغذی میتواند از ٢١٠گرم تا ٢٣٠گرم باشد که به مقدار وزن پوشش پلی اتیلن و کاغذ پایه بستگی دارد.

از لیوان  تبلیغاتی بیشتر در رستوران ها ، تالارها ، فروشگاه ها ، بانک ها ، نمایشگاه ها استفاده می شود که صاحبان مشاغل تمایل دارند از تبلیغات آن ها به جای طرح عمومی بر روی لیوان کاغذی استفاده شود که در اینصورت این شرکت ها طراحی لیوان کاغذی را بر عهده می گیرند.

بعد از پروسه طراحی در صورت موافقت شما، طرح چاپ روی لیوان کاغذی می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.