لوله پلی اتیلن آتشنشانی

 

لوله های آتش نشانی ازمهمترین و پر مصرف ترینلوله پلی اتلین آتشنشانی وسایل سیستم‌های آتش نشانی می باشد و یکی از واحدهای مهم در تأسیسات صنعتی از جمله نیروگاهها واحد آب آتش نشانی است.

شرکت ها با تامین لوله و اتصالات پلی اتیلن پروژه‌های نیروگاهی ,پتروشیمی و ساختمانی عظیم سیستمهای آتش نشانی سال‌هاست که به عنوان بهترین گزینه مورد استفاده پیمانکاران و مجریان سیستم‌های آتش نشانی قرار گرفته است.

 

لوله‌های پلی اتیلن آتشنشانی مسائل و مشکلات عمده‌ای از قبیل خوردگی میکروبی , نداشتن استحکام در برابر زمین لرزه, سختی اجرا و ... که در تمام سیستمهای قدیمی آتشنشانی که به نحو ی با آب سر و کار دارند را برطرف نموده است و لوله‌های پلی اتیلن به انتخاب اول برای اجرای سیستم‌های آتشنشانی بدل شده است.

 

لوله و اتصالات سیستم آتش نشانی با توجه به حساسیت بالای ایمنی باید دارای مشخصات منحصر بفردی باشد که این سیستم‌ها را همیشه آماده بکار نگه دارد که در زمان ایجاد حادثه بتواند جلوی فاجعه‌های بزرگ را بگیرد.

لوله و اتصالات پلی اتیلن  و جوشکاری پلی اتیلن به صورت یکپارچه (اتصالات از همان مواد اولیه و لوله‌های تولید شده ,تولید میشود) و از بهترین مواد اولیه PE100 مشکی (Borouge , Basell ) تولید میشود که با داشتن مشخصات فنی عالی و منحصر بفرد برای تحمل فشار‌های بالای کاری از 4 تا 25 بار تولید شده است.

 

لوله و اتصالات مناسب برای لوله اصلی پلی اتیلن آتشنشانی سیستم‌های آتشنشانی جهت نصب در خاک باید بر حسب خورندگی و مواید فرساینده در خاک انتخاب شوند و فشار آب را نیز تحمل نمایند که لوله‌های آتشنشانی پلی اتیلن پارس اتیلن با تحمل فشار‌ های بالای کاری از 4 تا 25 بار ،ضد خوردگی بودن لوله و اتصالات ،عدم رسوب گذاری و مقاومت بالا در برابر دامنه‌ی زیادی از اسیدها و مواد شیمیایی ,لوله و اتصالات پلی اتیلن با کیفیت را به عنوان بهترین انتخاب مجریان و کارفرمایان در طول سال‌های گذشته مطرح نموده است.

 

شرکت پارس اتیلن کیش با داشتن تجارب گرانقدری که در تامین لوله پلی اتیلن , اتصالات پلی اتیلن و شیر آلات پروژه‌های آتش نشانی نیروگاه‌ها , پالایشگاه‌ها , پتروشیمی‌ها , فرودگاه‌ها و صنایع بزرگ داخلی و خارجی دارد می تواند به عنوان مشاوری قوی و کم نظیر در این زمینه به کلیه پیمانکاران و کارفرمایان مشاوره فنی نیز ارائه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.